klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 13, 2020 16:10:41 GMT
Rebecca Garnier 13 jul. 2020 11:40 aan mij Het kan dus niet werken .
TT 13 jul. 2020 17:46 aan Rebecca Hoe bedoel je? Ben je niet in Lille? .
=== .
Patricia Bonnet Duffet 13 jul. 2020 11:46 AM to me We moeten samen online zijn om beter te spreken, dank je .
Annie 13 jul. 2020 5:42 PM to Patricia Patricia, wat is dit nou voor antwoord op mijn simpele vraag, of je me kunt ontmoeten op donderdag? Waarom zou ik zo'n stomme smartphone moeten kopen? Hoezo om "beter te spreken"?? Dit is te belachelijk voor woorden. Email gaat toch ook? Ik denk dat ik die 5000 die ik van grootmoeder heb weten los te peuteren beter helemaal voor mezelf kan houden, in plaats van het geld met jou te delen. En er is vast wel een andere leuke vrouw te vinden in Brussel om plezier mee te maken. Ik begon gesteld op je te raken, maar als het zo moet.... Veel succes verder en vaarwel. Tobias .
=== .
Tobias van Loon 13 jul. 2020 18:03 aan Marie, advocaat Hallo mevrouw Marie, Hallo Pierre Wat is dit nou weer voor gelazer. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om tegen de adviezen van Pierre in te gaan. En Pierre, waarom zeg jij er niks van? Of zit je weer met je grote rotspiek tussen de Italiaanse Alpen van dat huppelkutje van je? Haha, dacht je soms dat ik dat niet wist? Maria
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 15, 2020 21:11:59 GMT
===
Patricia Bonnet Duffet Jul 14, 2:16 PM to me Nou, ik ga je niet meer dwingen voor wat je niet wilt, maar als je echt wilt dat we elkaar ontmoeten, zou ik willen dat je me slechts 150 euro stuurt voor mijn treinkaartje en dat ik je er ook mooi uit laat zien. maak een mooi kapsel en kocht ook een handtas voor wat kleren ook met minstens drie strings ook omdat ik een paar dagen bij jullie ga doorbrengen
Annie 15 jul. 2020 10:24 PM to Patricia Ik ben vanmorgen al onderweg gegaan om onderweg een vriend te bezoeken in Rotterdam. Zijn computer is in reparatie en ik mag nu even de mail checken bij zijn buurman. Als je me voor morgenmiddag 1300 uur je bankrekeningnummer geeft kan ik wat geld overmaken, voor ik de trein naar Brussel neem. Of anders moet je maar iets lenen van je vrienden, je krijgt alles van me terug, Je Tobias
Patricia Bonnet Duffet 15 jul. 2020 10:29 PM to me Ok, bedankt voor wat je voor me wilt doen, behalve dat ik een account heb of dat je het geld eroverheen kunt sturen
===
Rebecca Garnier 14 jul. 2020 14:17 aan mij ik begrijp je niet
TT 15 jul. 2020 22:38 aan Rebecca WTF valt er te begrijpen? Woon je nou in Lille of niet? Ik ben in Lille en zwerf uit verveling van kroeg naar kroeg. Nogmaals, noem een tijd en een plaats waar we elkaar kunnen ontmoeten en ik zal er zijn. Als ik het morgen niet weet ga ik terug naar huis. Je Baasje
===
Marie Christine Cazals 14 jul. 2020 22:12 aan mij Goedenavond meneer Pierre. Ik heb al een tijdje niets van je gehoord en mevrouw Maria ook niet. de procedure is stopgezet omdat zij de vergoedingen voor de aangifte van haar dossier nog steeds niet naar het ministerie van economie en financiën heeft gestuurd. ze zei dat ze eerst je goedkeuring nodig had. Ik vraag je om alsjeblieft met haar te bespreken. wachtend op uw snelle antwoord. hartelijk advocaat Cazals
Mr. Pierre Monsieur, advocaat 15 jul. 2020 23:03 aan Tobias, Marichristine Lieve Maria, ik kreeg bericht van mevrouw Cazals dat de procedure is stilgezet, omdat je de vergoedingen voor de aangifte van het dossier nog steeds niet naar het ministerie van economie en financiën hebt gestuurd. Het klopt dat in het algemeen in zaken niet vooraf betaald moet worden, maar in dit geval is het wel nodig. Je hebt er immers voor getekend, het staat in het contract. Doe nou maar lieverd, dan komt het vast wel voor elkaar. Je toegenegen Pierre
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 17, 2020 9:23:45 GMT
===
Patricia Bonnet Duffet Jul 15, 2020, 10:51 PM to me Je hebt me zojuist geschreven, dan antwoord ik je en stop je met schrijven. Ik hoop dat je niet met mij en mijn gevoelens speelt!
Annie Jul 15, 2020, 11:39 AM to Patricia Lieverd, zonder smartphone valt goed te leven, maar zonder bankrekening is tegenwoordig onmogelijk. Geef het me snel, natuurlijk maak ik daar geen misbruik van. Ik mag over een uur nog een keer op buurmans computer, daarna ga ik naar het station. Liefs, Tobias
Patricia Bonnet Duffet Jul 16, 11:48 PM to me Ok ik laat je mijn bankgegevens achter Daar zijn ze Iban:DE05 1001 1001 2623 5133 28 Bic:NTSBDEB1xxx
<Comment: Aaaaw, te laat! Als Tobias straks terug is in Warffum hoort ze wel over zijn avonturen in Brussel, reken maar. >
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 20, 2020 23:08:36 GMT
=== Marie Christine Cazals 20 jul. 14:01 aan mij Hallo mevrouw Maria. Ik heb met uw advocaat gesproken, meneer Pierre. hij begrijpt en keurt de betaling van de aangiftekosten daar goed, dat wil zeggen de € 305,98 op uw kosten. neem zo snel mogelijk contact met mij op om de contactgegevens te ontvangen van mijn financiële makelaar die verantwoordelijk is voor het ontvangen van vergoedingen. Ik wacht om uw dossier af te ronden. beheers Cazals hartelijk Tobias van Loon 21 jul 2020 00:50 aan advocaat, Marie Verdomme Pierre, wat is dit nu allemaal? Ik kreeg vandaag ook al een slijmerige mail van die Cazals. Ja, ik heb je wel door! Jij speelt onder een hoedje met die Franse slet. Eerst dat Italiaanse poppetje dat je kleindochter had kunnen zijn en nu deze lellebel, die als ik zo naar dat fotootje in haar mailaccount kijk, makkelijk je dochter zou kunnen zijn. Ouwe viespeuk dat je bent! Je hebt me verdomme wel honderd keer gewaarschuwd om nooit vooruit te betalen. Hoe heeft die troel dat zo snel voor mekaar gekregen? Tjongejonge! Heb je je grijze schaamhaar een kleurspoeling gegeven? Liggen jullie mekaar op te geilen met jurisprudentievoorbeelden over leeftijdsdiscriminatie? Heb je de sloerie wijsgemaakt dat je het nog helemaal zonder blauwe pilletjes kan? Pijpt ze je lekkerder dan ik met m'n gebit uit? Vuile kinderlokker dat je bent! Weet je wat? Als jij vindt dat het 'in dit geval wel nodig is', dan schiet je het maar voor uit je eigen rimpelzak, kloothommel! De hatelijke groeten van Maria.
Marie Christine Cazals 24 jul. 17:51 aan mij Hallo mevrouw Maria. Ik moet bekennen dat ik uw laatste e-mail niet heb begrepen. bedankt dat je me hebt uitgelegd wat je bedoelde. hartelijk advocaat Cazals
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 25, 2020 22:47:32 GMT
===> <Comment: na meer dan een week bekijkt Tobias zijn mail en antwoordt. > Patricia Bonnet Duffet Jul 17, 2020, 10:26 PM to me Hallo, ben jij daar ! Ik hoop dat je in orde bent! Anders waarom deze stilte sinds je mijn gegevens uit mijn account hebt gehaald die je me vroeg! Ik hoop dat je niet met mij en mijn gevoelens speelt! Patricia Bonnet Duffet Jul 21, 2020, 4:56 PM to me ?? Annie Attachments1 < imgur.com/emdw8P2 > Jul 26, 2020, 0:28 AM to Patricia Liefste, ik ben in Yokohama in Japan! Ik zal het je uitleggen en ik hoop dat we verder kunnen gaan waar we gebleven waren wanneer ik terugkom. Ik heb twee uur op je staan wachten op het plein voor Metropole, maar je kwam niet. Vijf meter verderop stond al die tijd Oosterse dame met een grote rolkoffer blijkbaar ook op iemand te wachten. Langzaam zag ik haar steeds treuriger kijken en op een gegeven moment zag ik dat ze tranen in haar ogen had. Dus ik vroeg of het wel goed met haar ging en toen barstte ze in snikken uit. Ze vertelde me dat ze op Tinder een Belgische man had leren kennen en dat ze hier hadden afgesproken. Ze was speciaal voor hem overgevlogen uit Japan. Hij had een hotel geregeld, had hij haar verteld, maar ze wist niet welke. Ook wist ze niet meer over de man dan dat hij Sjefke van Oekel heette en een patatfabriek bezat. Ik vertelde haar mijn verhaal en met mijn goede hart bood ik haar aan om mijn hotelkamer met haar te delen. Wat moest ik immers met zo'n grote kamer helemaal voor mij alleen. Daar was ze heel blij mee, dus zo gezegd, zo gedaan. Op de kamer trok ze haar mantel uit en mijn adem stokte. Ze lachte me toe en zei met een schattig Japanse accent: "Shall we then but?" en voor ik het wist lagen we te rollebollen. Na het derde hoogtepunt vroeg ik haar naar haar naam. Sushi Harakiri, antwoordde ze en begon voortvarend aan de vierde ronde. Om een lang verhaal kort te maken, die zaterdag vlogen we samen naar Yokohama en daar logeer ik nu in haar penthouse. Ik begin inmiddels wel een beetje uitgeput te raken en heb heimwee naar Warffum, dus ik denk dat ik binnenkort de terugvlucht ga boeken. Liefs, je Tobias. P.S. Ik heb een foto van haar gemaakt in de hotelkamer, zodat je ziet dat ik je echt niet voor de eerste de beste tijdelijk heb ingeruild.
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 25, 2020 23:50:36 GMT
===>
<Comment: Meneer Piet ziet de bui al hangen en heeft een plannetje.>
Mr. Pierre Monsieur, advocaat 26 jul. 2020 01:21 aan Tobias, Marichristine Maar liefje toch. alsjeblieft haal je geen rare dingen in je hoofd. Mevrouw Cazals en ik hebben een strikt professionele relatie. Hoezo moet ik het geld voorschieten? Dat gaat echt niet, daar kan ik niet aan beginnen. Het is tegen de erecode van de advocatuur om zoiets te doen voor cliënten. Ik kan er toch ook niks aan doen dat jij alles vergokt? Maak dat bedragje nou maar over en denk aan die anderhalf miljoen die je dan krijgt. Met vriendelijke groet. Pierre Monsieur
Mr. Pierre Monsieur, advocaat 26 jul. 2020 01:40 aan Marie Cher Marie Christine. ik heb erover nagedacht en het lijkt me het beste dat je het geld naar mij als gevolmachtigde overmaakt, in plaats van naar Maria. Ze zou alles binnen een half jaar vergokken. Zodra Maria de kosten heeft betaald, laat het me weten, svp. Mijn rekeningnummer is NL86INGB0002445588 Pierre.
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 27, 2020 15:01:11 GMT
Marie Christine Cazals 26 jul. 2020 09:27 aan mij hallo lieve collega Pierre. Dank u voor uw inspanningen. Ik heb uw bankgegevens ontvangen. Dit is geen probleem. maar als mevrouw Maria moeite heeft de kosten te betalen, zou ik willen voorstellen dat u deze voor haar betaalt. Zo kunnen we de procedure snel afronden zodat de erfenis wordt doorgegeven. bedankt voor het geven van een vervolg. hartelijk Meester Cazals . Mr. Pierre Monsieur, advocaat Bijlagen 1 < imgur.com/zDCt101 > 27 jul. 2020 16:41 Cher Marie, Ik wacht liever even tot Maria het geld overmaakt. U moet begrijpen, ik moet oppassen dat ikzelf niet in moeilijkheden raak. Wat ik nu pleeg is ethisch op het randje en misschien zelfs illegaal. Intussen kunt u alvast het volgende doen. Ik heb met mijn bank (ING) gesproken over wat gebruikelijk is bij het ontvangen van een dergelijk groot bedrag. Welnu, u dient hun International money transfer request form in te vullen, zie bijlage. Ik geef u mijn gegevens, die u dient in te vullen onder punt 4 van het formulier. Account name: P. Monsieur, attn DeHaan Advocaten en Notarissen Address: Van Elmptstraat 2, 9723 ZL Groningen Phone: +31505757400 Ik ben partner van DeHaan, maar gezien mijn leeftijd maar zelden meer persoonlijk aanwezig. Het heeft weinig zin om te proberen mij daar telefonisch te bereiken. Per electronische mail of brief is de aangewezen manier. Het formulier dient door u met de hand te worden ingevuld en ondertekend. SVP de scan zo spoedig mogelijk naar mij opsturen, zodat er aanstonds voortvarend kan worden gehandeld, dank u. Hartelijk gegroet, Pierre
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 27, 2020 18:16:34 GMT
.
===> .
Patricia Bonnet Duffet Jul 26, 2020, 11:07 PM to me Stop met spelen met mij en mijn gevoelens omdat je me het geld moet sturen voor mijn boodschappen en behoeften en voor het transport, maar je hebt het geld niet overgemaakt naar de rekening die ik je heb gegeven, dus doe het niet niets verwijten .
Annie Jul 27, 2020, 2:24 PM to Patricia Ik had te weinig tijd om op die buurmans computer bankzaken te doen. Bovendien, je reageerde een hele dag te laat! E noem je die foto van Sushi die ik je stuurde spelen met je gevoelens? Kom, liefje, doe niet zo preuts. Ze had haar jurk nog aan! Ik heb er ook een van haar naakt op de badkamervloer, wil je die ook zien?? .
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Jul 30, 2020 9:45:04 GMT
Patricia Bonnet Duffet Jul 27, 2020, 10:56 PM to me Nee bedankt stuur me het geld OK .
Annie Jul 30, 2020, 11:34 AM to Patricia Geld? Waarvoor? Reisgeld en strings heb je toch niet meer nodig? Of is het je alleen maar om mijn geld te doen??
|
|
klaas
Roadside Gala Seller
|
Post by klaas on Aug 3, 2020 17:52:08 GMT
. ===> . Marie Christine Cazals 29 jul. 09:21 aan mij Hallo lieve collega. Ik begrijp jou volledig. Maar alleen u kunt uw cliënt geruststellen en haar overtuigen om de kosten te betalen. zodra het is betaald, kan ik de procedure afronden. daarna doen we de bankformaliteiten voor de overschrijving. bedankt voor uw begrip. hartelijk Meester Cazals . ===> . Tobias van Loon 03 aug. 2020 19:17 aan Marie, advocaat Hallo mevrouw Marie, De mail die uw secretaris mijnheer Degbeu mij stuurde heeft mij overtuigd om het geld toch naar u over te maken. Ik heb zojuist € 305,98 gestort op de volgende bankrekening die hij mij gaf. Achternaam en voornaam: Degbeu charles-pascal OBOUMOU IBAN: DE34100110012621734311 BIC: NTSBDEB1XXX Banknaam: N26 Land: Frankrijk 🇲🇫 Bankadres: 14 RUE DE L'AVENIR 93800 EPINAY SUR SEINE Ik hoop dat u de erfenis nu snel naar mij overmaakt, want ik ben volledig blut, nadat ik alles verloren heb in de loterij van William Smith. Groetjes, Maria . <Comment: De gegeven rekening is van Aidesfinances Plus, see scambaiting-help.freeforums.net/thread/244/aidesfinances-plus . Dit is vermoedelijk een andere organisatie. Zo niet, zal dit voor nog meer verwarring zorgen.> .
|
|