Post by klaas on Jun 16, 2020 18:07:14 GMT
Facebook Messenger chat:
HALLO Onder uw aandacht: Neem voor al uw financieringsproblemen contact met ons op om van onze hulp te profiteren. Dankjewel
Hallo Tobias. Laat ons weten hoe we je kunnen helpen.
Tobias: Ik heb snel 50.000 nodig, mijn bedrijf dreigt failliet te gaan
Zorg voor uw kredietinstellingen:
Bedrag van de lening: 50.000 euro
Duur van de lening: 180 maanden
Jaarlijks kredietpercentage: 2%
Begin krediet: 5/2020
Maandelijks tegoed: € 321
Ben je het daarmee eens ??
Tobias: klinkt niet gek
welk bedrijf is dit?
Wij zijn een NGO-bedrijf dat mensen helpt die een lening nodig hebben.
En we werken samen met de bank BNP Paribas Fortis
Tobias: NGO? Nooit van die firma gehoord
Een hulpmaatschappij financiert.
Tobias: Aha, zitten jullie ook in Belgie dan
Nee, helemaal niet.
Ons hoofdkantoor bevindt zich in Frankrijk en we werken online met onze klanten.
Dus laat me alsjeblieft het exacte bedrag weten dat je wilt lenen en wat is je terugbetalingsperiode?
Tobias: Heeft uw bedrijf ook een website? Dan kan ik eens kijken
Ja, maar veel van de nep-oplichters gebruiken momenteel websites om klanten op te lichten.
Daarom weigerden we de websites te gebruiken.
Tobias: Ja dat kan ik begrijpen, je moet zo uitkijken tegenwoordig op internet
maar wat is uw adres en uw KvK nummer in Nederland?
Meneer, ik denk dat u me niet goed begrijpt.
Ik zeg je dat we online werken met al onze klanten en als je ons adres wilt, kom je naar Frankrijk om af te spreken.
Tobias: Ik kan morgen wel naar Frankrijk rijden
waar moet ik zijn?
bent u daar nog? ik wil zo naar bed
Adres van het hoofdkantoor van BNP Paribas
Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Boulevard des Italiens 16 in Parijs in het 9e arrondissement.
Tobias: hoe laat verwacht u mij en naar wie moet ik vragen?
We zijn er nog steeds.
dus maak je geen zorgen, laat het me weten.
Tobias: ik begrijp u niet
Adres van het hoofdkantoor van BNP Paribas
Het hoofdkantoor is gevestigd aan de Boulevard des Italiens 16 in Parijs in het 9e arrondissement.
👍👍👍
Tobias: dat is wel 8 uur rijden voor mij, als ik om 6 uur vertrek kan ik er om twee uur smiddags zijn, hoe is uw naam?
Eenmaal daar zeg je gewoon de manager.
Tobias: Mijn vrouw vindt het allemaal een beetje vaag
kan het niet op een andere makkelijke manier?
Ik neem morgen wel weer contact met u, dan praten we verder, goedenacht
Ok
09:17
Goedemorgen
Tobias: Mijn vrouw is zo gestresst dat ik haar niet mocht neuken vannacht. Ze kan googelen en volgens haar heeft parisbas geen beste reputatie
Ik weet eht niet hoor. Net ook gesproken met iemand van Financiele Dienstverlening kent u die? Hij werkt met ifc-groupe.com IFC-BANK, lijkt me wel betrouw bare side
heeft u daar ook een contact?
Ok
Einde Chat
+
Die ifc-groupe.com IFC-BANK site ziet er trouwens voor de leek best wel indrukwekkend uit, maar is volslagen nep.
Gelukkig komt er voor de afwisselings ook af en toe een klassiekertje voorbij, zoals die arme mevrouw Anne Lobry, die adverteert met de omschrijving "Hallo,Ik doneer de goederen aan een persoon die er goed gebruik van kan maken. Schrijf me". Er wordt hier eerst, zonder op de onzin die ik uitkraam in te gaan, onverdroten gereageerd met pre-fab standaardbrieven. Maar nu die op zijn, wordt het pas echt gezellig. Tobias mainly reacts with snippets of Dutch song lyrics.
+
www.facebook.com/Anne-Lobry-101377918244115/
Tobias: Kan ik meer informatie krijgen over je achtergrond?
Tobias: Goedemorgen madame, prijs de Heer
Do 18:37
Ik stel me voor aan mevrouw ANNE LOBRY, van Nederland; Ik woon momenteel een tijdje in Frankrijk. Soms vraag ik me af waarom mijn bestaan op aarde, omdat ik lijd aan een ernstige ziekte die keelkanker is. Helaas voor mij werd dit gangreen niet snel gedetecteerd en dus verspreidde het zich in mijn bloed. Ik heb een bedrag van 797.980 euro dat ik graag een donatie wil doen aan een vertrouwenspersoon, eerlijk en serieus om er goed gebruik van te kunnen maken. Ik ben ook negen jaar weduwe geweest en het verlies van mijn man heeft me enorm getroffen, en ik heb tot nu toe niet kunnen hertrouwen, het was mijn enige liefde en zonder hem ben ik niets. We hadden geen kinderen vóór deze tragedie. Ik zou graag willen dat deze som, die jaren van hard werken en van werk vertegenwoordigt, een geschenk voor mijn dood is, omdat mijn dagen het telden vanwege het gebrek aan dit gangreen dat me opeet. In Frankrijk konden artsen geen remedie vinden maar een kalmerend middel. Het is belangrijk dat ik sterf, wetende dat het enige dat mij nog rest in handen is van een goed persoon en ik zou graag willen weten of je van dit geschenk kunt profiteren. Dus als iemand geïnteresseerd is om een donatie van 797.980 euro te ontvangen, kunt u contact met mij opnemen via mijn e-mailadres: annelobry4@gmail.com
Dankjewel
Do 19:39
Tobias: Bonne nuit, Mugu
Do 23:54
Hallo
Bedankt voor het reageren, ik werd er natuurlijk heel blij van. dat je me kunt helpen door mijn geschenk te accepteren. Het is een goede donatie van 797.980 euro. En ik doe het omdat mijn spirituele vader me dat zei. Ik heb meer hoop dat ik niet genoeg tijd op aarde heb, ook al ben ik een christen, maar de wetenschap is geavanceerder. Nu wil ik dat je me in een paar woorden over jezelf vertelt: wat je doet voor de kost, je economische situatie, je religie en indien mogelijk je privéleven, gewoon om ervoor te zorgen dat mijn geschenk goed wordt gebruikt. Ik geloof dat jij de goede persoon bent naar wie God mij heeft geleid, ik sta klaar om je mijn 797.980 euro met een open hart te geven. Wachten op een snelle reactie van jou.
Tobias: ik ben niet gek ik ben een vliegtuig
Vr 11:37
Ik wil je dat vertellen over mijn ziekte; Ik heb meer hoop omdat de grote dokters het aan mij hebben bevestigd. Ik ga dood en mijn dagen zijn nu geteld. Ik had geen kinderen met mijn man omdat hij steriel was, maar toch hou ik heel veel van hem, zelfs na zijn dood wilde ik niet vals spelen Ik respecteer nog steeds zijn geheugen. Je helpt me door mijn donatie met beide handen te accepteren. Ik heb deze donatie gedaan omdat mijn spirituele vader me adviseerde, ik ben een kinderloze christen, dus waarom zou ik sterven met alles wat ik hier heb, waarom ben ik op zoek gegaan naar de juiste persoon die mijn eigendom goed kan beheren, zelfs na mijn dood. En van daaruit heeft de Heilige Geest mij door de genade van God naar je toe geleid. Dus vertel me als je dit cadeau eenmaal hebt ontvangen, wat ga je als eerste doen? hou je van kinderen Wat betekent liefde voor jou? Reageer alsjeblieft op mij zodat ik je in contact kan brengen met mijn advocaat zodat je voor de wettelijke erfgenaam van mijn eigendom kunt zorgen. Dank u voor uw begrip en het wachten om u te lezen. God de Vader zegene u.
Vr 14:27
Tobias: Er staat een paard in de gang
Vr 23:48
Hallo
Tobias: Ja, leuk he?
Za 22:40
Hallo,
Ok ik begrijp je perfect. Het is bevestigd dat ik u heb gekozen als erfgename van mijn fortuin dat u hebt ingenomen om het goed te onderhouden zoals u belooft. De enige die ervoor heeft gekozen dat ik u in ruil daarvoor vraag, is slechts een gebed zodat ik naast mijn man kan gaan slapen van wie ik in het hiernamaals heel veel hou. Ik bied dit geschenk uit de grond van mijn hart. Neem eerst per e-mail contact op met mijn advocaat om uw donatie te claimen. Ik heb het net aan de telefoon. Het wacht op u. Dank u en vergeet uw belofte niet zodra dit bedrag op uw rekening staat. Neem dus contact op met het bureau van de meester ANNE BOUILLON. E-mail: bouillonanne4@gmail.com en ik vraag je zijn instructies zorgvuldig op te volgen, zodat ik zo snel mogelijk mijn 797.980 euro kan krijgen, zoals ik je vertelde. Houd me alsjeblieft een keer op de hoogte en neem contact met haar op.
Jij bent de enige persoon die ik nu vertrouw, dus ik vraag je om hier goed voor te zorgen nadat ik deze aarde heb verlaten.
Ik vertrouw je zo erg en ik vraag je om voor dit bedrag te zorgen
Tobias:
Je bent een sjembek dat zeurt
Maar je weet niet watskeburt
09:16
Hallo
Hoe gaat het
10:21
Tobias:
we hebben een ongelukgehad mettut ootootje
mettut ootootje, mettut ootootje
12:04
Het spijt me echt. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen. Het spijt me echt.
Tobias: Pour moi la vie va commencer (Johnny Halliday)
Vous parlez aussi le français comme moi ?
Tobias: Hier snap ik niks van hoor, ik knauw laiver grunnegs
Ok morgen neem dan contact op met mijn advocaat
Tobias: Zalstoe aaltied bie mie blieven lutje wicht
Di 20:40
Hallo
Je hebt al contact opgenomen met mijn advocaat
Tobias: Lieve mevrouw, u moet eens wat aan uw grammatica doen. Welke schoolopleiding heeft u gevolgd? Ik vermoed dat u mij een vraag wilt stellen. Ook spreekt u mij aan met "je". U kent mij niet en het gebruik van "je" is dan onfatsoenlijk. De te gebruiken aanspreekvorm is "U". Er zou dus moeten staan " Heeft U al contact opgenomen met mijn advocaat?"
02:28
Hallo
Respect is erg belangrijk
07:19
Tobias: Zet een kaars voor je raam vannacht
08:19
Hallo
Hoe gaat het met u ?
Tobias: De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word lig jij er nog
12:32
hartelijk bedankt
Tobias: En ons vader schreef op het behang, lekker is maar ene vinger lang
<Dikke duim omhoog>
Tobias: Merci madame
Tobias: Maar eh, moet daar nou per se zoń geldwolf van een advocaat bij? Als ik u mijn banknummer geef, kunt u het geld toch ook zelf overmaken?
Tobias: Ik bedoel, als u op FB kan rommelen, dan moet internetbankieren toch ook lukken?
Bonjour
Vous comprenez le français ?
16:37
Tobias: Niu eh, madame monsieur oui non pipi kaka Champs Elysee, dat is het wel zoń beetje, Maar u bent toch Nederlandse?
WORDT VERVOLGD??
Well, no. Team leader interfered,