Post by klaas on Jul 10, 2020 14:56:30 GMT
Moderators Note: To read this in English, open in Chrome and the Google Translate box should pop-up to auto-translate from Dutch to English.
STARRING: JOHNNY DE BOER & PATRICIA BONNET DUFFET
Deze 'Romance Scam' die zich afspeelt in Google Hangouts is een afsplitsing van het verhaal Sociale Actie, op de FB van Tobias van Loon
scambaiting-help.freeforums.net/thread/245/sociale-actie
dat zich afspeelt in de FB Messenger van Lasso Camara (alias Rebecca Garnier alias.... haar dochter Patricia).
www.facebook.com/profile.php?id=100046068980408 < screenshot imgur.com/d31Jf2n > en vanaf diverse emailadressen.
Eeeeeh... Dochter?
.
===
Proloog
in de FB Messenger van Lasso Camara
>
12:55
Zeg het me, lieverd
20:18
ik ben hier
.
Lasso? Rebecca? Patricia?
........
..................
Wat moet je hier lang over nadenken LOL
.
Ik zie dat je ook toegang hebt tot het account van je vader als je me gewoon om mijn naam vraagt
Anders is mijn naam Patricia, maar Rebecca heeft mijn naam niet en Rebecca's account op Gmail is van mijn moeder
.
Hahaha ik weet alles ja, wel ingewikkeld hoor. Maar ik ben de nieuwe eigenaar van dit account, Tobias was het zat en heeft de hele zaak aan mij overgedaan met inhoud en al, haha. Ik heet Jan de Boer, aangenaam met je kennis te maken
Ik heb natuurlijk het wachtwoord veranderd, dus van de familie van Loon zul je geen last meer hebben LOLOL
.
Oké, waar ik met je over wilde praten, is dat ik nu de behoefte heb en het zal me een genoegen zijn dat je me wat geld stuurt voor mijn boodschappen en behoeften
.
WAAAAT!! We maken net kennis en het eerste dat je doet is om geld vragen? Nou breekt mijn klomp!
.
We hebben ongeveer drie weken contact gehad, ok en bovendien vraag ik je niet veel geld
.
Heb je het zojuist wel gelezen? Ik ben Jan de Boer, de nieuwe eigenaar van dit account
.
Ok, geen zorgen, maar je kunt me alsjeblieft helpen, want ik heb nu echt nood en ik zal je dankbaar zijn voor alles wat je wilt
.
Jezus, waar ben ik nou weer in beland. Zucht!
.
Ga je me helpen of wil je niet?
.
Laten we eerst maar eens nader kennismaken, vind je ook niet? Patricia, hoe oud ben je en wat is je beroep?
.
Ja, we zouden ons geen zorgen maken, maar help me nu alsjeblieft, want ik heb echt nood en bovendien vraag ik je niet veel
.
Dat heb je al eerder gezegd ja. Geef gewoon antwoord op wat ik je vraag svp
Zal ik dan maar beginnen? Ik ben dus Jan, mijn vrienden noemen me Johnny. Ik ben 40, net zo oud als je moeder. Ik ben Kunstfotograaf en voor mijn brood sta ik op de markt in Groningen met tweedehands kleding, vintage zestiger jaren spul.
...........
Hallo, ben je daar nog?
.
Ja
.
Ik heb je gevraagd over jezelf te vertellen.
.
Laat me met rust, ik ben niet in de stemming ok
.
ok tot de volgende keer misschien, jammer. Ik vind het wel leuk om met jonge dames te babbelen. ❣
.
Einde chatgesprek
Typ een chatbericht...
.
Hallo liefje, ik heb je toch niet aan het schrikken gemaakt, hoop ik?
hallo?
.
Ja
.
Lieve Patricia, ik heb je ook uitgenodigd om op Hangouts verder te chatten. Maar dat kan natuurlijk ook hier, dat maakt me niet uit. Love, Johnny
.
Ok geen probleem, ik heb je verzoek geaccepteerd
.
ok
,
=== === === === ===
.
Google Hangouts Chat Johnny & Patricia
Start 8 juli 2020
>
Merci bien reçu
.
hallo liefje
ga je me iets meer over jezelf vertellen?
.
Ok, mijn naam is Patricia en ik ben 38 jaar oud. Ik woon in het noorden van Frankrijk, precies in de stad Lille
Ik werk voor een vriendin die een kapsalon heeft en voor schoonheidsbehandelingen en ik ben alleen zonder kinderen
.
38?? dus je bent niet de dochter van die Rebecca waar de pa van Tobias mee chatte?
.
Waar heb je het over
< foto imgur.com/T17TVq5 >
En jij, hoe oud ben jij ?
<Comment: tjonge, dat is me nou ook wat... Patricia, de veronderstelde dochter van Rebecca blijkt Rebecca zelf te zijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
.
ach dan ben ik in de war denk ik
ik ben 40
is dat jouw foto?
.
Natuurlijk, geef me je foto ook
.
< foto imgur.com/U542POp >
dit is een zelfportret, ik ben kunstfotograaf
.
Oké, ik vind je schattig en charmant
.
je bent ook een aantrekkelijke dame zie ik
.
Heel erg bedankt, maar ik ben nog niet gelukkig omdat ik geen man in mijn leven heb
.
ik heb op dit moment weinig tijd, want er komt een meisje langs voor een fotoshoot. Zullen we vannacht verder praten?
.
OK, geen probleem
.
ok rond middernacht
.
Ik weet niet of ik hier op dit uur zal zijn omdat ik in slaap zou kunnen vallen
.
ik probeer het, anders is er ook morgen
.
Oke
.
❤
.
😘
STARRING: JOHNNY DE BOER & PATRICIA BONNET DUFFET
Deze 'Romance Scam' die zich afspeelt in Google Hangouts is een afsplitsing van het verhaal Sociale Actie, op de FB van Tobias van Loon
scambaiting-help.freeforums.net/thread/245/sociale-actie
dat zich afspeelt in de FB Messenger van Lasso Camara (alias Rebecca Garnier alias.... haar dochter Patricia).
www.facebook.com/profile.php?id=100046068980408 < screenshot imgur.com/d31Jf2n > en vanaf diverse emailadressen.
Eeeeeh... Dochter?
.
===
Be Johnny's FB friend to get access to the scene of the crime (friends list is for Johnny's eyes only)
.
===
Proloog
in de FB Messenger van Lasso Camara
>
12:55
Zeg het me, lieverd
20:18
ik ben hier
.
Lasso? Rebecca? Patricia?
........
..................
Wat moet je hier lang over nadenken LOL
.
Ik zie dat je ook toegang hebt tot het account van je vader als je me gewoon om mijn naam vraagt
Anders is mijn naam Patricia, maar Rebecca heeft mijn naam niet en Rebecca's account op Gmail is van mijn moeder
.
Hahaha ik weet alles ja, wel ingewikkeld hoor. Maar ik ben de nieuwe eigenaar van dit account, Tobias was het zat en heeft de hele zaak aan mij overgedaan met inhoud en al, haha. Ik heet Jan de Boer, aangenaam met je kennis te maken
Ik heb natuurlijk het wachtwoord veranderd, dus van de familie van Loon zul je geen last meer hebben LOLOL
.
Oké, waar ik met je over wilde praten, is dat ik nu de behoefte heb en het zal me een genoegen zijn dat je me wat geld stuurt voor mijn boodschappen en behoeften
.
WAAAAT!! We maken net kennis en het eerste dat je doet is om geld vragen? Nou breekt mijn klomp!
.
We hebben ongeveer drie weken contact gehad, ok en bovendien vraag ik je niet veel geld
.
Heb je het zojuist wel gelezen? Ik ben Jan de Boer, de nieuwe eigenaar van dit account
.
Ok, geen zorgen, maar je kunt me alsjeblieft helpen, want ik heb nu echt nood en ik zal je dankbaar zijn voor alles wat je wilt
.
Jezus, waar ben ik nou weer in beland. Zucht!
.
Ga je me helpen of wil je niet?
.
Laten we eerst maar eens nader kennismaken, vind je ook niet? Patricia, hoe oud ben je en wat is je beroep?
.
Ja, we zouden ons geen zorgen maken, maar help me nu alsjeblieft, want ik heb echt nood en bovendien vraag ik je niet veel
.
Dat heb je al eerder gezegd ja. Geef gewoon antwoord op wat ik je vraag svp
Zal ik dan maar beginnen? Ik ben dus Jan, mijn vrienden noemen me Johnny. Ik ben 40, net zo oud als je moeder. Ik ben Kunstfotograaf en voor mijn brood sta ik op de markt in Groningen met tweedehands kleding, vintage zestiger jaren spul.
...........
Hallo, ben je daar nog?
.
Ja
.
Ik heb je gevraagd over jezelf te vertellen.
.
Laat me met rust, ik ben niet in de stemming ok
.
ok tot de volgende keer misschien, jammer. Ik vind het wel leuk om met jonge dames te babbelen. ❣
.
Einde chatgesprek
Typ een chatbericht...
.
Hallo liefje, ik heb je toch niet aan het schrikken gemaakt, hoop ik?
hallo?
.
Ja
.
Lieve Patricia, ik heb je ook uitgenodigd om op Hangouts verder te chatten. Maar dat kan natuurlijk ook hier, dat maakt me niet uit. Love, Johnny
.
Ok geen probleem, ik heb je verzoek geaccepteerd
.
ok
,
=== === === === ===
.
Google Hangouts Chat Johnny & Patricia
Start 8 juli 2020
>
Merci bien reçu
.
hallo liefje
ga je me iets meer over jezelf vertellen?
.
Ok, mijn naam is Patricia en ik ben 38 jaar oud. Ik woon in het noorden van Frankrijk, precies in de stad Lille
Ik werk voor een vriendin die een kapsalon heeft en voor schoonheidsbehandelingen en ik ben alleen zonder kinderen
.
38?? dus je bent niet de dochter van die Rebecca waar de pa van Tobias mee chatte?
.
Waar heb je het over
< foto imgur.com/T17TVq5 >
En jij, hoe oud ben jij ?
<Comment: tjonge, dat is me nou ook wat... Patricia, de veronderstelde dochter van Rebecca blijkt Rebecca zelf te zijn! De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
.
ach dan ben ik in de war denk ik
ik ben 40
is dat jouw foto?
.
Natuurlijk, geef me je foto ook
.
< foto imgur.com/U542POp >
dit is een zelfportret, ik ben kunstfotograaf
.
Oké, ik vind je schattig en charmant
.
je bent ook een aantrekkelijke dame zie ik
.
Heel erg bedankt, maar ik ben nog niet gelukkig omdat ik geen man in mijn leven heb
.
ik heb op dit moment weinig tijd, want er komt een meisje langs voor een fotoshoot. Zullen we vannacht verder praten?
.
OK, geen probleem
.
ok rond middernacht
.
Ik weet niet of ik hier op dit uur zal zijn omdat ik in slaap zou kunnen vallen
.
ik probeer het, anders is er ook morgen
.
Oke
.
❤